Testimoni resdung shaklee : pengalaman sendiri bersin dan jerawat hilang

 

Testimoni Resdung Shaklee : Pengalaman Sendiri

Assalamualaikum dan Hai!

Hari ni Fatin Terpanggil untuk ceritakan pengalaman sendiri mengatasi masaalah resdung dengan Set Resdung Shaklee. Ini adalah testimoni resdung shaklee Fatin sendiri. Fatin memang ada masaalah resdung dari kecik lagi. Seksa dia hanya Allah sahaja yang tahu tau.

Ada tak dikalangan awak yang ada masaalah macam Fatin? Dah macam-macam Fatin cuba untuk rawat resdung. Antara yang paling famous dan Fatin pasti ramai tahukan rawatan ni, iaitu rawatan resdung corong asap. Pernah buat?

Rawatan Resdung Corong Asap

Sebenarnya rawatan resdung yang menggunakan corong asap ni bukanlah rawatan yang sesuai dan terbaik untuk pulihkan resdung. Menurut Dr Ahmad Najmee Mohd Nor, Doktor Perubatan Am di Klinik Soho di Gong Badak, Terengganu, kaedah rawatan resdung corong asap ini hanyalah merangsang penghasilan lendir hidung dengan mendedahkan pesakit kepada alergen iaitu asap dan serbuk.

Selalu orang cakap bila dah buat corong asap resdung ni, ulat-ulat tu akan keluar. Malangnye tidak sama sekali ye.

Rimaskan kalau setiap pagi akan bersin dan kalau ada habuk ke, debu, hama, asap rokok, debunga, rumput, sisa-sisa kulit haiwan, bulu kucing, bahan pewangi. Bagi Fatin lagi satu yang paling seksa kalau swimming menyelam. Air masuk hidung, haa mulah lah dia. Bukan bersin sekali dua, tapi berpuluh kali sampai keluar hingus, air mata.

Selain dari bersin yang lagi sedih resdung Fatin ni, jerawat akan naik kat muka. Tanpa henti naik. Baru nak sembuh sikit dah naik yang lain. Bila dah banyak dan kurang pengetahuan berkenaan penjagaan kulit ni, akan tinggalkan kesan parut jerawatlah alamatnye.

Sampailah akhirnya, Fatin terjumpa Vitamin C plus Shaklee Sustained Release.

Alhamdulillah, thumma Alhamdulillah, lepas ambik Vitamin C plus Shaklee Sustained Release secara konsisten satu biji sehari, tak habis pun lagi sebotol, Fatin dah dapat effect dia. Apa effect tu?

  • No more bersin waktu pagi
  • No more hidung berair
  • No more hidung sangat sensitif
  • Bonus kulit makin pulih
  • Bonus imun badan makin kuat

Bila dah dapat effect ni, alhamdulillahh syukur tak terbilang. Terus je sign up nak jadi ahli sebab harga lagi murah. Boleh baca di sini untuk jadi ahli.

Kalau awak ada masaalah sama macam Fatin. Fatin sangat suggest untuk ambik Vitamin C Shaklee Sustained Release supaya dapat kuatkan imune badan lawan bacteria yang menyebabkan resdung. Fatin harap perkongsian Fatin mengenai testimoni resdung shaklee ini membantu awak juga. 

Boleh SHARE AND SAVE THIS POST If awak rasa ianya membantu awak untuk mengenal pasti kulit awak.

Nak saya bantu? Awak boleh hubungi saya. 017-9208293 

See you again!

Sign up!

with love,

FN

Pengedar Shaklee Putrajaya

Pengedar Shaklee Bangi

Pengedar Shaklee Kuala Lipis

Baca juga:

Sebab Pilih Sustained Release Vitamin C Shaklee

Post a Comment

0 Comments