Kulit Raya Aidilfitri 2023: Vitamin kulit cantik harga rahmah untuk ibu menyusu

 

Kulit Raya Aidilfitri 2023: Vitamin kulit cantik harga rahmah untuk ibu menyusu

Assalamualaikum dan Hai!

--- 🍃

Ramadan akan meninggalkan kita 16hari lagi

Allahu pejam celik pejam celik dah 14 Ramadan. Ini bermaksud lagi dua minggu InshaaAllah nak raya dah! Ha, macam mana persiapan nak raya awak? Dah siap ke? Untuk Fatin tahun ni Fatin lebih sederhana tapi nak raya happy happy 🤗

Macam mana tu? Maksud Fatin , tak nak membazir sangat. Hehe. Baju pakai yang mana ada asalkan masih nampak baru. Cuma beli baju baru untuk anak anak je dalam 2-3 pasang pun dah cukup. Biskut raya pun yang mana boleh buat kite buat dia, baru jimat 😁. 

--- 🍃

Syawal disambut dengan sihat dan gembira

Ada satu benda bagi Fatin memang perlulah untuk raya ni selain baju raya, kuih raya, makanan raya segala bagai tu. Apa tu? Kulit Raya laaaa. Untuk ibu menyusu yang hadapi masaalah kulit seperti :

  • Kulit kusam
  • Kulit berminyak
  • Kulit sensitif
  • Kulit kering
  • Kulit kombinasi
  • Jerawat
  • Parut
  • Blackhead/whitehead
Kalau ada masaalah macam Fatin nyatakan kat atas tu mahu monyok sepanjang raya kan. Tak best kan walaupun baju dah cantik. Nak ambik gambar pun tak de mood. Lagi-lagi untuk ibu-ibu menyusukan anak. Bila stress dengan masaalah yang sepatutnya boleh diatasi, kuantiti susu juga boleh drop tau

Sebab tu la Fatin cakap nak raya dalam keadaan sederhana tapi happy. Baju cukup nampak masih baru , yang penting kulit wajah okay, sihat cantik dan glow glowing! Auto mood akan ceria je sepanjang hari. Tambah-tambah mesti banyak nak bergambar kan? Excited kan?

Macam mana nak dapatkan kulit raya ni? Ada dua perkara yang awak perlu jaga, iaitu skincare dan makanan! Untuk Fatin, memang Fatin mengamalkan Youth Skincare, routine skincare kene jaga tau. Dan Fatin amalkan juga pengambilan vitamin. Vitamin ni sangat penting untuk top up nutrisi yang diperlukan kulit untuk kekal sihat. Bila kulit sihat barulah nampak glow glowing! Tambahan tahun ni Fatin akan beraya sebagai seorang ibu yang menyusu. Lagilah penting pengambilan vitamin cantik ni supaya nampak kekal segar bertenaga dan kualiti susu pun dapat dijaga.

Awak untung tau untuk bulan ni Shaklee ada Vitamin Kulit dengan harga yang sangat Rahmah! Vitamin Kulit ni lah yang Fatin amalkan sewaktu kulit wajah Fatin memang breakout teruk dulu akibat produk mercury.

Baca juga : Youth Skincare : Fungsi dan bahan utama skincare

Baca juga : Promosi Set Rahmah April 2023: Nak cantik Raya Aidilfitri 2023

--- 🍃

Vitamin kulit mampu menggembirakan di hari raya

Okay, meh Fatin nak cerita bagaimana Vitamin Kulit ni boleh bantu awak untuk dapatkan kulit yang sihat cantik glow glowing! Ibu-ibu yang menyusu ni sering mengalami kulit kering. Yelah badan ibu memerlukan air yang lebih untuk menghasilkan susu badan yang mencukupi.

Tambah bulan puasa ni mesti kurang minum air kan, Bila kulit kering ni, badan akan jadi lesu, nak hasil kan susu pun tak cukup. Lagilah masaalah kulit wajah susah diatasi macam parut, berkedut, kulit pun nampak kusam. Makeup saja tak cukup tau, still akan nampak kulit wajah yang tak sihat, dan make up pun tak cantik.

Dalam set Vitamin Kulit harga rahmah ni terdapat ESP dan Sustained Release Vitamin C. Mari kite lihat bagaimana ESP dan Sustained Release Vitamin C bantu ibu dalam penyusuan dan dapatkan kulit cantik.

Membantu penghasilan kolagen

Apabila kulit kering ini menandakan pengahasilan kolagen oleh badan merosot. Jadi ESP dan Vitamin C bantu kulit kering menjadi lembab dan sihat. Kerana didalam ESP terdapat 8 asid amino yang amat manfaat untuk kulit dan penghasilan kolagen ditambah Vitamin C yang bertindak sebagai perangsang.

Melindungi skin barrier

Skin barrier adalah asas utama untuk dapatkan kulit yang lembab dan sihat. Jadi Vitamin C bertindak untuk mengekalkan kelembapan kulit wajah. Ditambah didalam ESP terdapat Niacinamide yang bantu untuk pulihkan skin dari dalam dan mencerahkan kulit secara semula jadi.

Mencukupkan protein dan vitamin c dalam badan

Melalui kulit wajah yang kering dan kusam, ianya menandakan badan kekurangan nutrisi yang diperlukan oleh kulit. Ini kerana kulit adalah organ yang terakhir sekali yang akan menerima nutrisi yang dimakan oleh kita. Kekurangan nutrisi yang mencukupi mendatangkan masaalah kulit wajah. Pengamalan ESP dan Vitamin C setiap hari mampu untuk membekalkan nutrisi yang mencukupi oleh badan. Susu ibu pun akan jadi pekat dan baby mudah kenyang.

Promosi Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah

Promosi Rahmah yang sangat berbaloi, tahan 2 bulan. Free Membership!

Testimoni Vitamin Kulit Cantik untuk Ibu Menyusu

Testimoni Ibu Menyusu kulit cerah



Ni adalah testimoni Fatin sendiri setelah consume ESP 2minggu.

Alhamdulillah ini skin Fatin sekarang setelah konsisten amalkan ESP dan Vitamin C 5tahun.

Seronokkan dapat skin yang sihat cantik glow glowing. Lagi lagi nak raya dah ni. Memang consume 2 vitamin ni dah cukup boleh bantu awak dapatkan skin yang sihat cantik glow glowing. Disamping mampu menyusu dengan gembira. Sekarang pun Fatin menyusu badan. Alhamdulillah sepanjang bulan Ramadan ni susu melimpah ruah. Rezeki anak.

So, alhamdulillah dapatlah raya dengan gembira tahun ni kan? Haa nak raya dengan gembira meh dapatkan set promo ni dari Fatin. Klik je no ni, 017-9208293.

Baca juga : Ain pun ada cerita kan juga info yang lebih padat mengenai Vitamin Kulit ni. 

with love,

FN
Pengedar Shaklee Putrajaya
Pengedar Shaklee Bangi
Pengedar Shaklee Kuala Lipis

#nextlevelblogging
#setrahmahshaklee2023
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Post a Comment

16 Comments

  1. Wah...Cuba betul kulit Fatin...

    ReplyDelete
  2. Penting kan protein untuk kulit cantik dan sihat, Tahniah fatin terbaik

    ReplyDelete
  3. Tahniah sis Fatin dapat kulit idaman yang sihat cantik glow glowing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, bila skin sihat ni, rasa confident tu lain

      Delete
  4. Wahh nice sharing Fatin, glow glowing skin sekarang ni 🥰

    ReplyDelete
  5. Wah terbaikla sharing. Beza sungguh dulu dan sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, dengan niat nak bantu ramai lagi

      Delete
  6. Berbeza kan...bila dh guna set nie...nmpk kesan dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul, lain dari yang lain. Memang set the best untuk dapat kulit sihat

      Delete
  7. Woahh kulit makin cantik n glowing la fatin..memang berkesan sangat set shaklee ni.. yang penting istiqamah kan..😍😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betulll, yang penting istiqamah dan perlu sabar. hehehe sebab bukan makan masa seminggu dua dah terus dapat, tapi berbulannn ngee

      Delete