Testimoni Set Hello New You Shaklee untuk kurus sebelum Hari Raya


Set Hello New You Shaklee untuk kurus sebelum Raya


Assalamualaikum and Hai!

Okay hari ni Fatin nak kongsi dengan awak semua Set kurus Shaklee yang dinamakan Set Hello New You! InshaaAllah set ini akan buat awak akan cakap pada diri awak “Hello New Me” pada Hari Raya Aidilfitri 2023 ini nanti.

Kalau awak ada baca entry yang Fatin tulis sebelum ini iaitu Pengalaman Ramadhan dengan Set Puasa Shaklee, kat situ Fatin kongsi manfaat yang dapat dengan mengamalkan set tersebut , antara yang paling penting adalah untuk kekal bertenaga tanpa rasa lapar dan memudahkan untuk melakukan amal ibadah.

Untuk Set Hello New You ini, sangat sesuai dan Fatin sangat recommend untuk awak yang nak kurus sebelum raya. Dan tersangatlah bonus untuk awak amalkan set ini pada bulan Ramadhan. Haa, kenape Fatin cakap bonus amalkan sewaktu bulan Ramadhan? Sebab secara tidak langsung awal mengamalkan diet konsep IF (intermittent fasting). Silap hari bulan awak boleh lost sebanyak 8kg maksimum tau!

Best ke best sangat?

Set Hello New You ini memang dikhusus oleh Shaklee bagi untuk penurunan berat badan kerana ianya mempunyai item yang membantu dalam penurunan berat badan.

Baca : Penerangan Set Kurus Shaklee

Haa, dah baca ke? Kat sini Fatin nak kongsikan 16 testimoni yang dah berjaya turunkan berat badan dengan Set Hello New You Shaklee

Real People, Real Results!

Testimoni Set Kurus Shaklee

Testimoni Set Kurus Shaklee

Testimoni Set Kurus Shaklee

Testimoni Set Kurus Shaklee

Wow amazing kan 16 results dari pengguna Set Kurus Shaklee Hello New You. To be honest, journey untuk kurus bukanlah mudah. Fatin pernah mengalami. Berat hampir 70kg tau! Time tu Fatin masih anak dara dan baru dapat kerja lepas belajar. Fresh graduate la time tu. Macam-macam orang cakap bila badan berisi ni, mungkin niat mereka baik. Tapi Fatin is hati tisu giler. Terasa sangat! Huhu. For those yang alami masaalah yang sama macam Fatin, I really wants to give you big hug! You’re not alone. InshaaAllah Fatin akan support and give my support 100%. Sebab Fatin tahu the pain is.

Tambahan pula. Bila badan berisi ni mulalah timbul masaalah kulit macam-macam. Ha apa kaitan masaalah berat badan dan kulit wajah Fatin? Fatin banyak consume makanan tinggi gula dan pastry-pastry, allahu suka giler lah makan pastry ni, hari-hari tau makan. Bila makan tak jaga ia akan triggers kan masaalah kulit muka. Kusam, jerawat, berminyak, allahu malu sangat! Alhamdulillah lepas amalkan Set Hello New You ni, masaalah kulit secara tidak langsung beransur pulih. Bonuskan? Bukan sahaja berat badan turun tapi masaalah kulit juga dapat diatasi!

Best ke best sangat?

Hehe, kalau awak nak tahu, dalam Set Hello New You ini adanya Niacinamide yang membantu rawat kulit wajah dari dalam. Selalunye kite dengar dalam skincare sahaja kan, haa dalam makanan pun ada tau. Kalau bercakap pasal kulit wajah ni, nak menangis rasa, dulu memang kulit wajah Fatin teruk. Sampai semua orang nak promote produk diorang untuk Fatin.

Okay untuk awak yang nak kurus dan kulit sihat sebelum raya boleh cuba Set Hello New You ini okay! Oh ya untuk bulan ini sahaja ada promosi percuma satu canister chocolate. Sangat berbaloi.

Nak dapatkan Set Hello New You atau produk Shaklee lain boleh contact saya ye, klik je no ni 017-9208293.

Baca juga : Penerangan Set Kurus Shaklee dari kawan Fatin. Mungkin boleh membantu awak lagi.

#shakleethrive2023
#projekblogmega
#shakleetriumph2023

with love,
FN

Pengedar Shaklee Putrajaya
Pengedar Shaklee Bangi
Pengedar Shaklee Kuala Lipis

Post a Comment

1 Comments

  1. WAH, TERIMA KASIH . ADA POSTER SAYA JUGA DI SITU. MEMANG TERBUKTI SET NI MEMBANTU UNTUK TURUNKAN BERAT

    ReplyDelete