Cara dapatkan vitamin percuma dengan cash rebate Shaklee

Cara dapatkan vitamin percuma dengan cash rebate Shaklee

 Assalamualaikum dan Hai!

--- 🍃

Saya tidak mampu

Mostly rata-rata yang message Fatin mesti akan ada dialog,

“Erm, mahal la, tunggu dulu lah,”

“Saya nak beli kak, tapi tak mampu la,”

“Boleh bayar ansuran tak?”

To be honest Fatin dulu pun macam tu. Rasa mahal tapi nak beli sebab banyak benefit untuk kesihatan. Dulu Fatin ada masaalah skin breakout dan berat overweight 

Awak boleh baca : Vitamin untuk kulit sihat cantik

Fatin faham untuk awak yang tak mampu ini mungkin ada masaalah seperti mengutamana perbelanjaan keluarga, merasakan satu pembaziran jika invest untuk produk kesihatan, dan ada yang merasakan tidak perlu buat masa sekarang  kerana mereka masih sihat.

Tapi bagaimana pula bagi yang konsisten beli? 

Mereka ni selalunya adalah pengguna tegar vitamin Shaklee (yang menjadikan vitamin ini adalah perkara basic yang perlu ada didalam rumah), yang kedua adalah mereka yang perlukan vitamin mereka untuk support nutrisi kerana masaalah kesihatan, dan yang terakhir adalah ahli Shaklee sendiri yang suka sebarkan kebaikan vitamin yang di consume.

--- 🍃

Satu cara dapatkan vitamin secara percuma

Fatin nak spill the tea hari ni. Selama 5 tahun Fatin consume Shaklee ni, kebanyakkan belian vitamin shaklee yang Fatin beli adalah dengan percuma. Haa, macam mana tu ye? Even buat masa sekarang dah 1 tahun Fatin menjadi suri rumah pun vitamin still ada di rumah tanpa putus. dan itu semua Fatin dapatkan secara percuma.

Bestkan? Kesihatan dapat masa dengan anak pun dapat.

Okay okay enough with teka teki.

Cara ini hanya khusus bagi ahli Shaklee sahaja tau. Tak kesah dia ahli makan sendiri atau pengedar aktif Shaklee. Kalau awak nak tahu setiap belian Shaklee, awak layak dapat point UV dan PUV. Kumulatif UV dan PUV inilah yang menentukan berapa banyak Cash Rebate yang awak akan peroleh pada bulan tersebut.

Maksudnya nak kene aktif dan rank up dalam Shaklee lah? hehe, jangan risau lah, Mari saya terangkan 3 langkah mudah yang boleh awak buat.


1. Semua Ahli Shaklee layak dapat bonus/cash rebate tanpa mengira rank pangkat atau sebagai ahli makan sendiri. Awak hanya perlu tekan link daftar ahli Shaklee dengan hanya RM35 sahaja

2. Setiap belian ahli mestilah mencapai minimun 150uv, tidak kira dalam berapa resit. Means tidak semestinya dalam satu resit. Semakin tinggi nilai uv, semakin besar bonus/cash rebate yang awak akan dapat. Jadi tipsnya, awak boleh guna dan kongsikan kebaikan apa yang awak dapat dari vitamin tersebut.

3. Nilai UV ini akan dikira selama 30/31hari. Dan nilai ini akan kembali 0 apabila memasuki bulan yang baru. Cash Rebate/Bonus akan dimasukkan kedalam bank awak pada 14hb. 

Haa mudahkan?

✓ Sertai team Fatin untuk menikmati lebih lagi. 

Kalau awak nak tahu team Fatin sediakan pelbagai lagi hadiah menarik, seperti :

  • Welcome Pack
  • Renewal Gift Pack
  • Loyalty Program Gift Pack
  • Lucky Draw


Jadi, untuk melayakkan awak mendapat keistimewaan seperti pengguna Shaklee yang berdaftar, apakata awal sertai team Fatin dengan mendaftar hari ini juga. Mana tahu awak juga layak dapatkan vitamin Shaklee secara percuma dengan cash rebate dari Shaklee. Oh ya, jangan lupa untuk wasap Fatin di 0179208293 ya. Till then, Assalamualaikum

with love,
FN

Pengedar Shaklee Putrajaya
Pengedar Shaklee Bangi
Pengedar Shaklee Kuala Lipis

#nextlevelblogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Post a Comment

0 Comments