Percutian mewah percuma bersama Shaklee | Umrah dan Oversea

Percutian mewah percuma bersama Shaklee | Umrah dan Oversea


 Assalamualaikum dan Hai!


Korang suke tak kalau pergi melancong free? Free ni bermaksud tanpa bayaran langsung and no hidden cost. Korang just tinggal bawak diri dan baju cantik-cantik untuk ootd!


Tapi boleh ke dapat semua tu? Haa, meh Fatin nak cerita macam mana cara yang korang boleh dapatkan percutian secara percuma tu, siap boleh bawak family lagi tau.


Dalam Shaklee, semua SID yang berdaftar dibawah Shaklee layak dapat kelebihan yang Shaklee tawarkan iaitu 3C. Apa 3C ni? :


1. Cash Bonus

-kita dibayar gaji (bonus) setiap bulan . Semakin banyak sales kita, semakin tinggi bonus kita. Nak bonus berapa? kita tentukan sendiri! nak 3 angka? 4 angka? atau 5 angka?

You decide and we work for it!

Untung runcit

-setiap kali boleh jual apa apa barang shaklee, kita berpeluang dapat untung runcit. Ini sangat best. Bonus dapat, untung runcit pun dapat. Sehari nak untung runcit 3 angka pun boleh tau!


2. Car Bonus

-Car bonus ni shaklee tak bagi kita kereta shaklee bagi kita elaun dalam bentuk duit. Dinamakan Car bonus. Kalau taknak bayar kereta, boleh saja simpan tabung haji. Kalau taknak simpan tabung haji, buatlah belanja apa apa. Once dah lepas car bonus, Elaun kereta kita akan dapat setiap bulan selagi kita dalam shaklee!


3. Convention / Trip Oversea setiap tahun

-Setelah berusaha berhempas pulas, shaklee reward kita trip percutian percuma setiap tahun. Setiap tahun 2 negara tau kita boleh pergi dengan shaklee. All fully sponsored by shaklee! Kita hanya bawa diri dan baju nak ootd🙈

Alhamdulillah for this amazing business. Dari day 1 buat shaklee sampai sekarang dah dekat 5 tahun, Fatin tak pernah menyesal walau seharipun buat shaklee.

Dari day 1 sampai harini juga masih buat benda yang sama, tak pernah jemu.

This is my first business and insyaAllah selamanya with shaklee!


Percutian Shaklee ada setiap tahun dan terbahagi kepada dua jenis :

1) Regional Trip

Trip percutian dikawasan negera negara ASEAN dan melibatkan sekitar 4-5 hari, 3-4 malam.

2) International Trip

Percutian ini sekitar 9 hari 7 malam dan terbahagi kepada dua iaitu samada UMRAH (muslim sahaja) dan mana mana negara selain Malaysia.

Tahun ini, Shaklee sekali lagi akan bawa qualifier ke USA dan berikut adalah penginapan disana nanti. 




Dan ada lagi satu yang sangat best lah bagi Fatin, dimana Shaklee ada juga buat pilihan sama ada nak tukar trip pergi umrah. Seronokkan bila kite buat business sungguh-sungguh then company hadiahkan trip ke umrah dimana kite dapat membuat amal ibadah disana.


Bukan bilik biasa biasa tau Shaklee booking untuk buat umrah ni. Meh tengok perkongsian dari Master Farihah Abu Kasim, Master Farihah ni one of Master dalam team besar Shaklee Fatin. Paling mengujakan adalah Shaklee bagi bilik Presidental Suite 2 tingkat! wahhhh










Mengalir air mata makcik 🥲

Walaupun pernah ber umrah sendiri, tapi bila terima hadiah pakej Umrah VIP Shaklee dari anakanda, sebaknya tak akan pernah dapat diungkap 

Salam kasih dan sayang buat anakanda Master Fazliana Jamil & Fairuz Papayruz 

 


Awak mungkin meminati : Bonus Percutian Shaklee Yang Best

—🍃

Nak Fatin bantu awak?



Jika awak mahu hubungi Fatin, Pengedar Shaklee Putrajaya boleh save nombor berikut, 017-9208293.



Dapatkan juga konsultasi tentang vitamin dan skincare Shaklee yang paling tepat untuk awak, serta tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada Fatin. Selain itu, Fatin juga akan kongsikan jadual waktu makan kepada awak, yang boleh membantu awak untuk mendapatkan vitamin dan nutrisi yang secukupnya, dan juga skincare yang tepat.



Fatin menyediakan khidmat untuk COD Shaklee bagi Putrajaya dan Bangi dan Kajang


Untuk di luar kawasan ini, usah risau. Fatin boleh pos terus ke alamat anda. Okay. Till then, Assalamualaikum.


Love,
FN
Pengedar Shaklee Putrajaya
Pengedar Shaklee Bangi
Pengedar Shaklee Kuala Lipis
#nextlevelblogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Post a Comment

0 Comments