Tawaran insentif khas Shaklee kepada semua ahli Shaklee

Tawaran insentif khas Shaklee kepada semua ahli Shaklee

 Assalamualaikum dan Hai!

—🍃

Impianku tinggi melangit

Kalau bercakap pasal impian ke cita-cita ke memang Fatin ni adalah orang palingggg suke giler berangan. Hehe tak salahkan berangan? Tapi mestilah berangan dan kite ada usaha untuk mencapainya. Kalau tanya Fatin, memang impian Fatin banyak lah.

  • nak kerjakan umrah bersama keluarga
  • nak beri anak-anak the best education.
  • nak pencenkan suami dari doktor kontrak kkm
  • yang paling nak sekali adalah sebuah rumah pintrest!
ni adalah vision board Fatin dulu. Fatin masih lagi keep sampai sekarang

Awak pun mesti ada impian jugakkan? Boleh kongsi dengan Fatin apa impian awak?

Tapi bagi Fatin dengan kerja makan gaji memang tak dapat nak laksanakan impianku yang tinggi melangit. Tambahan dengan sekarang Fatin baru sahaja jadi suri rumah sepenuh masa kerana follow suami ditukarkan tempat kerja oleh KKM.

Alhamdulillah nasib baik ada business Shaklee ni yang bantu Fatin untuk teruskan jana side income walau dimana Fatin berada. Kalau bercakap pasal business untuk tambah side income ni, dah banyak business dah Fatin cuba ceburi.

Awak boleh baca : Pengalaman business online yang dah Fatin pernah cuba.

Hehe, dah baca? banyakkan business yang Fatin dah pernah buat? Tapi lastly stick to Shaklee Online Business.

—🍃

Tawaran insentif khas Shaklee kepada semua ahli Shaklee

Bila bercakap pasal insentif ni, Fatin jadi teringat pula waktu kerja dulu. Ceo memang akan beri insentif kepada pekerja yang cemerlang pencapaian dia. Jadi semua pekerja akan bersungguh untuk pastikan KPI dia on point.

Alhamdulillah baru-baru ini Shaklee ada umumkan tawaran insentif khas kepada semua ahli Shaklee. Haa, apa insentif yang Shaklee tawarkan? Mari Fatin ceritakan.

Shaklee berbesar hati untuk beri RM600 kepada semua ahli Shaklee yang layak. Bagaimana nak tahu kite layak ke tak? Haa senang sangat, meh tengok point kat bawah:
  • Rank up sebagai Supervisor di bulan April/Mei/Jun dan setelah rank up mestilah maintain 3 bulan berturut-turut di appointed rank.
  • Kenapa mesti 3 bulan berturut-turut? Haa, sebab Shaklee nak semua para distributor untuk berniaga dengan jujur dan amanah. Kite tak nak ambik banyak-banyak produk then jadi stock bawah katil je atau jual di e-commerce.
Mudahkan syaratnye? Yang pasti awak follow t&c , InshaaAllah boleh dapat . Dan ianya tiada limit berapa orang akan dapat. 

Awak mungkin meminati : Cara menjadi ahli Shaklee

—🍃

Income dapat, anak terjaga

Sebagai seorang ibu, mesti Fatin nak yang terbaik buat anak anak. Fatin ingat lagi waktu kerja 8-5 dulu, memang hantar anak ke taska. Masaalah yang sering Fatin hadapi adalah anak selalu tak sihat. Bila anak tak sihat pihak taska memang tak benarkan untuk hantar anak. jadi terpaksa apply cuti berhari hari. Huhu sudah pasti ianya menjejaskan reputasi seorang pekerja kan.

And now here I am sebagai seorang housewife sepenuh masa menjaga anak anak sendiri. Alhamdulillah satu nikmat yang Fatin syukuri adalah anak anak Fatin sangat kurang untuk dapat penyakit berjangkit. Tambahan income bonus dari Shaklee pun dapat. Boleh la buat simpanan emergency.

ini adalah purata income yang boleh diperoleh dari Shaklee

Awak tahu tak berapa income bila awak dah rank up supervisor? RM1,500!

Cuba awak bayangkan jika awak dapat RM1,500 untuk 3 bulan berturut-turut. Haa, kan dah RM4,500, then tambah dengan insentif yang Shaklee akan beri RM600. Jadi total yang awak akan dapat adalah RM5,100 untuk 3 bulan tersebut. Dengan bermodalkan serendah RM35 sahaja. Siapa tak seronokkan dapat RM600 free macam tu je. Kalau kerja 8-5 pun belum tentu dapat insentif sebanyak tu.

Amount tu sebenarnya dah nak sama dengan gaji pegawai besar kan. Bukan setakat pegawai besar, tapi untuk doctor medical pun gaji lebih kurang tu malah sikit lagi kalau tak de on call. Tapi bezanya kite punya waktu yang sangat flexible bersama keluarga.

Alhamdulillah bila dapat jaga anak sendiri sangat puas hatikan. Dapat lihat tumbesaran dia dengan sendiri. Tambah-tambah dapat income sendiri jugak. Boleh la buat investment sikit-sikit (public gold, asb, dll invesment yang beri keuntungan tanpa risiko).

—🍃

Sikit-sikit, lama jadi bukit

Pernah dengar peribahasa tersebut? Yes Fatin berpegang juga kepada peribahasa ini. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. InshaaAllah jika kite tetap konsisten sikit ke banyak bonus dan insentif dari Shaklee inshaaAllah suatu hari nanti ianya membuahkan hasil.

Macam Fatin, memang Fatin masukkan ke dalam satu bank yang khusus untuk bonus Shaklee sahaja. Tiap-tiap bulan alhamdulillah memang akan dapat bonus dari Shaklee, dari bonus terkumpul tersebutlah Fatin mampu untuk beli skincare dan vitamin tanpa mengharapkan duit dari suami. Yelah, kite pun sebagai seorang suri rumah pun mesti jaga kecantikan dalaman dan luaran kan.

Haa ni part paling best ni, bila Fatin beli skincare ke vitamin ke dari Shaklee menggunakan duit bonus tersebut, Fatin tak rugi pun sebenarnya sebab hujung bulan InshaaAllah Shaklee akan bank in balik bonus Fatin untuk bulan tu.

Seronokkan buat business produk yang kite boleh dapat manfaat darinya. Tambahan pulangan bonus pun bagus, dan dapat insentif lagi.

InshaaAllah produk Shaklee sangat memberi manfaat kepada kesihatan.

Fatin nak sangat awak bersama Fatin, capai dan cipta kejayaan bersama di dalam Shaklee. Bukan hanya insentif tambahan ni yang awak akan dapat. Banyak lagi insentif lain yang Shaklee akan beri kepada leader-leader Shaklee. Antranya trip shaklee secara percuma ke luar negara!

Jangan risau jika awak tak tahu nak berniaga, kerana kite ada support group yang sangat besar. Awak boleh baca : 9 sebab kenapa komuniti business Shaklee sangat best

Awak boleh baca juga : Insentif Shaklee bantu Aisyah capai impian.

Jika awak ada apa-apa persoalan, boleh je direct contact Fatin. Tekan no ini 017-9208293 . Okay. till then! Assalamualaikum.

with love,

FN
Pengedar Shaklee Putrajaya
Pengedar Shaklee Bangi
Pengedar Shaklee Kuala Lipis

#nextlevelblogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023


Post a Comment

4 Comments

  1. Seronok baca impian fatin...hope Kita sama2 bjaya Dlm Shaklee

    ReplyDelete
  2. Terbaik fatin share peluang bisnes Shaklee dan program Insentif Shaklee nie buat kita dapat tambahan pendapatan. Jom kita rebut peluang emas daru Shaklee dan bantu ramai orang sihat dan berjaya bersama-sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaaAllah, Terima kasih. Rasa seronok bila dapat bantu ramai orang untuk berjaya dan sihat

      Delete